CMA.– S’ha inaugurat el Betlem de Nadal 2009 de Benissa, un betlem instal·lat al Centre d’Art “Taller d’Ivars”, organitzat per l’Associació de Betlemistes “Amics del Betlem de la Marina” i amb el suport de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Benissa.
A l’acte varen assistir l’Alcalde de Benissa, Juan Bta. Roselló, el Rector de Benissa, Domingo Sabater, i el Pare Jordi Escrivà, així com els membres de l’Associació Betlemista.
Tots els assistents varen poder comprovar la gran bellesa del muntatge, que es supera any rere any pel que fa a la qualitat i a la seua perfecció.
El Betlem es podrà visitar fins al 4 de gener en el següent horari: de dimarts a divendres, amb visites concertades pel matí, i de 18 a 20:30 hores per la vesprada.
Els dissabtes i els diumenges d’11 a 13:30 i de 18 a 20:30 hores. El 8 de desembre s’obrirà de 18 a 20:30 hores.
L’exposició estarà tancada els dilluns i els dies 24, 25 i 31 de desembre i l’1 de gener.
RSS
Facebook
Twitter
En tu correo

